.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حمایت استاندار مازندران؛
ایجاد تحولات شگرف در بندرامیرآباد بهشهر

شمال نیوز: با رویکرد حمایتی استاندار مازندران از سرمایه گذاری های بخش خصوصی؛ شاهد تحولات شگرفی در مجموعه اقتصادی بندرامیرآباد بهشهر خواهیم بود.
   
به گزارش شمال نیوز، سید علی نعیمی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این نکته افزود: پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی با رویکرد تولید و صادرات ، اهمیت ویژه ای برای مسئولین سازمانی و استانی دارد و در همین خصوص می توان به تاکید و نگاه ویژه استاندار محترم مازندران برای ایجاد تسهیلات و جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران در این بخش ها اشاره نمود .

نعیمی با اشاره به زیرساخت های عمرانی بندر امیرآباد بهشهر و همچنین پروژه های تعریف شده گفت  : امید است با توجه به پتانسیل منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد و تاکید بسیار استاندار محترم در امر جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و همچنین افزایش صادرات در کلیه بخش ها ، ان شاء اله شاهد بیش از پیش این منطقه تجاری باشیم .

گفتنی است بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بعنوان بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر همواره اهمیت ویژه ای برای اقتصاد کشور ، بخصوص استان مازندران دارد و آمار تخلیه و بارگیری این بندر طی مدت 8 ماهه امسال دو میلیون و چهارصد هزار تن می باشد که در بخش صادرات 26 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.